logo

بازار گنبد؛ مرجع نیازمندیهای استان گلستان

Wave
احسان تولز

فروشگاه برنج محلی جاهد

توضیحات آگهی

فروشگاه برنج جاهد عرضه کننده بهترین محصولات برنج محلی

فروشگاه برنج جاهد با بهره مندی از کارشناسان باتجربه در زمینه برنج که اکثر آنان از کشاورزان بومی منطقه می باشند می تواند محصولات مورد نیاز مشتریان را به بهترین نحو و به صورت مستقیم و بدون واسطه فراهم نماید.

برنج پایه اصلی خیلی از وعده‌های غذایی ما ایرانی‌هاست. خرید برنج با کیفیت و خوب برای خیلی از مردم مسئله است پس بهتر است ویژگی‌ها و خصوصیات هر برنج را بدانیم.

انواع برنج ایرانی

برنج ایرانی سطح نشاسته‌ی متوسطی دارد و  موقع پخت یا دونه دونه می شود و یا به حالت خمیری در می‌آید. هفتاد درصد برنج ایران در استان‌های گیلان و مازندران و گلستان کشت می‌شوند. اسم خیلی از برنج‌ها به اسم شهرشان گره خورده است. مثل برنج طارم فریدونکنار، برنج چمپای قصر دشتی، برنج صدری آستانه اشرفیه.

برنج طارم معروف‌ترین نوع برنج ایرانی است. برنج طارم شکل استخوانی مانندی دارد و رنگ آن سفید مایل به کرم است و انواع مختلفی دارد؛ مثل برنج طارم عطری، برنج طارم صدری، برنج طارم هاشمی، برنج طارم دم سیاه و… دارد.

برنج کشت دوم که گران‌ترین برنج ایرانی است، بعد از برداشت کشت اول برنج در زمین کاشته می‌شود. زمان کاشت برنج کشت دوم مرداد و برداشت آن آبان ماه است. اگه بخوایم یکی از بهترین برنج‌های ایرانی را معرفی کنیم، قطعا این برنج بهترین گزینه است.

برنج هاشمی رنگ سفید مایل به کرم دارد و دانه‌هایش کشیده و چاق‌تر از بقیه برنج‌هاست.

برنج شیرودی تقریبا مشابه برنج هاشمی است اما عطر کمتری دارد.

برنج دم سیاه از خانواده‌ی برنج صدری است که چون شلتوک قهوه‌ای رنگ و ریشه سیاه رنگ دارد به این اسم مشهور شده است.

برنج قهوه ای هم یکی از انواع برنج‌های ایرانی است که سبوس زیادی دارد. در واقع این برنج همان برنج سفید است اما با پوسته‌ی نازک قرمز مایل به قهوه‌ای. از برنج قهوه ای برای لاغری خیلی استفاده می‌شود و مواد مغذی خیلی زیادی دارد.

گالری تصاویر

لینک آگهی

مشخصات آگهی

مدیر مسئول : حاج آخوند الله نظر جاهد
تلفن تماس : 01733232242
موبایل : 09111761363
آدرس : گنبد کاووس (گدم آباد) خیابان مصلی بعد از مسجد بزرگ و مصلی نماز جمعه اهل سنت گنبد کاووس
شبکه های اجتماعی
واتساپ : 09111761363

آگهی های ویژه

آگهی‌های معتبر و تایید شده توسط “بازار گنبد”